Skip to content

Na telefononi

+389 76 250 299

Orari i punës

Hënë – Premte, 08:00 – 16:00

Caktoni një takim

Na kontaktoni sot

Njoftim për Infermier

Shoqata Qendra për Zhvillim dhe Edukim Prilep është një organizatë e fokusuar në ofrimin e shërbimeve sociale, ndihmës dhe mbështetjes për individët/familjet në rrezik social. Brenda kuadrit të projektit TRANSAKT – Transformimi i sfidave globale sociale në aktivitete lokale reale, Shoqata po fillon krijimin dhe ofrimin e një shërbimi të ri socio-shëndetësor, Infermier në Komunitet, me qëllim përmirësimin e statusit shëndetësor dhe social të grupeve të cenueshme, sidomos atyre që jetojnë në varfëri. Për të realizuar me sukses aktivitetet e projektit dhe për të siguruar mbështetje efektive dhe efikase për kategoritë e cenueshme të qytetarëve, Shoqata shpall një njoftim për 7 infermierë.

Infermier – 7 pozita pune

Përshkrimi i punës:

Pozita e infermierit është një punë me kohë të plotë në zyrën e Shoqatës Qendra për Zhvillim dhe Edukim në Prilep, me aktivitete në terren në komunat Prilep, Krivogashtani dhe Dolneni nga 15 mars 2025 deri më 31 dhjetor 2025, me mundësi për vazhdimin e angazhimit gjatë vitit 2026.

Infermierja e komunitetit do të jetë përgjegjëse për ofrimin e kujdesit mjekësor për individët e cenueshëm, promovimin e shëndetit të popullsisë, zvogëlimin e efekteve të shëndetit të keq dhe maksimizimin e potencialit të individit për pavarësi.
Ai/Ajo do të bashkëpunojë ngushtë me Ordinancat e Përgjithshme, shërbimet sociale dhe shërbimet e tjera ligjore për të plotësuar nevojat e popullsisë lokale duke përdorur informacionin për shëndetin publik për të mbështetur zhvillimin e shërbimeve.

Fokusimi kryesor do të jetë sigurimi që shërbimi të jetë i nivelit më të lartë të cilësisë, duke mbështetur Ekipin e Projektit në zbatimin dhe monitorimin e strategjisë për shërbimin Infermier në Komunitet.

Më specifikisht, detyrat e punës të infermieres janë si më poshtë:

  • Planifikimi, koordinimi dhe zbatimi i shërbimeve mbështetëse për të ndihmuar përdoruesit dhe familjet e tyre të përballen me sfidat aktuale.
  • Mbajtja e komunikimit të vazhdueshëm me përdoruesit, me qëllim këshillimin dhe ndihmën për qasjen në shërbime të përshtatshme, përfshirë shërbime mjekësore, trajnime profesionale, aktivitete sociale dhe mbështetje sociale.
  • Vlerësimi i nevojave të përdoruesve, situatave, forcave dhe rrjeteve mbështetëse.
  • Përgatitja e një plani individual për përdoruesin e shërbimit.
  • Mbrojtja për përmirësimin e mirëqenies së përdoruesve.
  • Zbatimi i politikave dhe procedurave.
  • Kultivimi i marrëdhënieve pozitive me palët e interesuara.
  • Identifikimi i nevojave të grupeve të cenueshme në komunitet (njerez të varfër) dhe informimi i autoriteteve lokale për problemet sociale në komunitetet lokale.
  • Bashkëpunim dhe koordinim direkt me ekipin profesional.
  • Pjesëmarrje e të gjithëve që kërkojnë shërbime socio-shëndetësore, burra, gra, vajza dhe djem të të gjitha moshave, kombësive, origjinave dhe aftësive në vlerësimin, planifikimin dhe zbatimin e të gjitha aktiviteteve mbrojtëse, sociale dhe shëndetësore.
  • Komunikimi dhe raportimi te koordinatori i projektit për zhvillimin, aktivitetet dhe nevojat e përdoruesve.
  • Detyrat e tjera sipas nevojave dhe dinamikës së aktiviteteve të projektit.

Kandidat(ët) duhet të plotësojnë kërkesat e mëposhtme:

  • Arsimi i mbaruar i mesëm – infermiere
  • Njohuri për ligjet, politikat dhe programet që lidhen me mbrojtjen sociale
  • Njohuri të përgjithshme për Microsoft Office
  • Aftësi të shkëlqyera për komunikim dhe sjellje assertive
  • Aftësi të zhvilluara për punë në ekip dhe iniciativë personale
  • Ndjeshmëri për punën me grupe të margjinalizuara dhe të përjashtuara socialisht të qytetarëve
  • Përvoja e punës dhe
  • Njohuri të forta të gjuhës angleze do të konsiderohen një avantazh
  • Aplikimet mund të dërgohen në cre.prilep@gmail.com me subjekt "Njoftim për Infermier" për projektin "TRANSAKT" dhe/ose në zyrën e Shoqatës në Prilep nga 1 mars 2025 deri më 10 mars 2025. 

Kandidati/kandidatja duhet të dorëzojë:

  • Biografi në gjuhën maqedonase
  • Letër motivimi në gjuhën maqedonase
  • Konfirmim për arsim të përfunduar dhe
  • Referenca nga vendet e mëparshme të punës
  • Në biografi duhet të përfshihen referenca dhe të dhëna kontaktimi nga udhëheqësit e vendet e punës të mëparshme, duke përfshirë numrin e telefonit dhe adresën e emailit për kontakt.

Shoqata Qendra për Zhvillim dhe Edukim Prilep garanton se të gjithë kandidatët e regjistruar do të kenë kushte të barabarta gjatë procesit të përzgjedhjes, pa marrë parasysh etninë, moshën, gjininë, seksin, ose çdo bazë tjetër.